Meld een technisch probleem

Heb je een technisch probleem met je VDAB-account of de VDAB-website? Bekijk onze tips. Bieden de tips geen oplossing? Meld je probleem en we helpen je met plezier verder. We geven wel enkel ondersteuning als je een laptop of pc gebruikt.

Tips

  • VDAB-Helpdesk biedt geen ondersteuning voor smartphones en tablets. Probeer een laptop of vaste pc.
  • Gebruik een browser die we ondersteunen, zoals Chrome of Firefox. Internet Explorer ondersteunen we niet.
  • Wis de browsegegevens (geschiedenis) van je browser.
  • Herstart je computer.
Persoonsgegevens
Optioneel
Vertel ons over je probleem
Weet je dit niet? Surf naar de website browserchecker.nl en noteer de info die je ziet bij 'webbrowser'.
VDAB-Helpdesk biedt geen ondersteuning voor smartphones en tablets. Probeer een laptop of vaste pc.
Leg uit wat het probleem is. Voeg geen persoonlijke gegevens toe zoals je rijksregisternummer.
Optioneel
Leg uit welke foutmelding je krijgt. Voeg geen persoonlijke gegevens toe zoals je rijksregisternummer.
Optioneel
Maximaal 5 bestanden. 10 MB limiet. Toegestane types: gif, jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx, tar, zip.
CAPTCHA
Duid aan dat je geen robot bent.
Optioneel