Beschrijving
Werk je vaak met klanten? Ben je benieuwd hoe je met jouw inzet, jouw vriendelijke communicatie kan zorgen voor klantentevredenheid en klantenbinding?
In deze cursus krijg je inzicht in dit proces. Je leert dat klanten niet alleen een kwalitatief product of een goede dienstverlening willen. Ze willen ook vriendelijkheid, flexibiliteit, een luisterend oor, een gesprekspartner die meedenkt, antwoordt op hun vragen en zoekt naar oplossingen. Jouw organisatie of bedrijf zorgt voor een degelijk product en klantgerichte processen. Maar JIJ als persoon, als medewerker kan wel het verschil maken!
Deze onderwerpen komen aan bod:
Wie zijn je klanten?
Wat willen je klanten?
Wat is klantgericht handelen?
Waarom is communicatie zo belangrijk?
Bij het begin van de cursus kan je kiezen voor 'bediende' of 'chauffeur'. De tips zijn dezelfde, de oefeningen en opdrachten zijn verschillend.
Toelatingsvoorwaarden
Je hebt een laptop (of tablet) met internet nodig. Gebruik een recente browser voor een optimale leerervaring.
Planning en organisatie
Je bent niet verplicht het hele pakket te volgen. Je bepaalt zelf je leerplek en leermomenten. De cursus is 24 u op 24 toegankelijk via het internet.
Een coach beantwoordt je vragen.
Praktische info
Contactinfo
Heb je een vraag over online leren? Ervaar je een technisch probleem met de online cursus? Vul dan dit formulier in.
Helemaal overtuigd?
Start de online opleidingOnline - Georganiseerd door VDAB
Cursuscode: C-AMI-165008 - Bekijk algemene opleidingspagina (code: O-AMI-800821)
Laatst gewijzigd op 15 februari 2025
Kostprijs
Deze opleiding is gratis.
Deelnamebewijs
Je ontvangt een bewijs dat je hebt deelgenomen aan de opleiding.
Leervorm
Online leren
Je leert waar en wanneer je wil. De cursus staat online en je neemt hem zelfstandig door. Je kan bij een instructeur terecht met vragen.
Lesgever
VDAB E-leren
Lesplaats
Online