Logo print

Een klacht, een kans

Online voor werknemer

Beschrijving

Word je soms geconfronteerd met een klant die klaagt? Wil je weten hoe je daar best mee omgaat?

In deze cursus leer je dat een klantgerichte houding en correct communiceren wonderen kan verrichten. Je krijgt inzicht in hoe je best reageert en vooral... hoe je tot een oplossing komt die een win-win is voor beide partijen.

Deze onderwerpen komen aan bod:

  • Wat is een klacht nu precies?

  • Wat is het belang van een klacht?

  • Wat is het verschil tussen terechte en onterechte klachten?

  • Hoe gebruik je de LEO-techniek om met een klacht om te gaan?

Bij het begin van de cursus kan je kiezen voor 'bediende', 'winkelverkoop' of 'chauffeur' (vrachtwagen- en buschauffeur). De tips zijn dezelfde, de oefeningen en voorbeelden zijn verschillend.

Toelatingsvoorwaarden

Je hebt een laptop (of tablet of smartphone) met internet nodig. Gebruik een recente browser voor een optimale leerervaring.

Planning en organisatie

Je bent niet verplicht het hele pakket te volgen. Je kan je beperken tot wat je direct nodig hebt.

Je bepaalt zelf waar en wanneer je leert. Via het internet heb je 24u op 24 toegang tot je cursus.

Praktische info

Contactinfo

Heb je een vraag over online leren? Ervaar je een technisch probleem met de online cursus? Vul dan dit formulier in.

Helemaal overtuigd?

Start de online opleiding

Doelgroep

Werknemer

Je kan deze opleiding volgen als je werk hebt.

Ook beschikbaar voor werkzoekende

Kostprijs

Deze opleiding is gratis.

Deelnamebewijs

Je ontvangt een bewijs dat je hebt deelgenomen aan de opleiding.

Leervorm

Online leren

Je leert waar en wanneer je wil. De cursus staat online en je neemt hem zelfstandig door. Je kan bij een instructeur terecht met vragen.

Lesgever

VDAB E-leren

Lesplaats

Online