Beschrijving
Word je soms geconfronteerd met een klant die klaagt? Wil je weten hoe je daar best mee omgaat?
In deze cursus leer je dat een klantgerichte houding en correct communiceren wonderen kan verrichten. Je krijgt inzicht in hoe je best reageert en vooral... hoe je tot een oplossing komt die een win-win is voor beide partijen.
Deze onderwerpen komen aan bod:
Wat is een klacht nu precies?
Wat is het belang van een klacht?
Wat is het verschil tussen terechte en onterechte klachten?
Hoe gebruik je de LEO-techniek om met een klacht om te gaan?
Bij het begin van de cursus kan je kiezen voor 'bediende', 'winkelverkoop' of 'chauffeur' (vrachtwagen- en buschauffeur). De tips zijn dezelfde, de oefeningen en voorbeelden zijn verschillend.
Toelatingsvoorwaarden
Je hebt een laptop (of tablet of smartphone) met internet nodig. Gebruik een recente browser voor een optimale leerervaring.
Planning en organisatie
Je bent niet verplicht het hele pakket te volgen. Je kan je beperken tot wat je direct nodig hebt.
Je bepaalt zelf waar en wanneer je leert. Via het internet heb je 24u op 24 toegang tot je cursus.
Praktische info
Contactinfo
Heb je een vraag over online leren? Ervaar je een technisch probleem met de online cursus? Vul dan dit formulier in.
Helemaal overtuigd?
Start de online opleidingOnline - Georganiseerd door VDAB
Cursuscode: C-AMI-166040 - Bekijk algemene opleidingspagina (code: O-AMI-800836)
Laatst gewijzigd op 15 februari 2025
Kostprijs
Deze opleiding is gratis.
Deelnamebewijs
Je ontvangt een bewijs dat je hebt deelgenomen aan de opleiding.
Leervorm
Online leren
Je leert waar en wanneer je wil. De cursus staat online en je neemt hem zelfstandig door. Je kan bij een instructeur terecht met vragen.
Lesgever
VDAB E-leren
Lesplaats
Online