Frans - Frans voor ICT'ers
Georganiseerd door VDAB
Opleidingscode: O-AMI-800855
Laatst gewijzigd op 15 februari 2025
Beschrijving
Je bent helpdeskmedewerker en je hebt moeite om een Franstalige klant telefonisch te woord te staan? Met deze online cursus verwerf je een basiswoordenschat Frans waarmee je je klant beter zal begrijpen, hem een gepaster antwoord zal kunnen geven en zijn aanvraag dus beter zal kunnen behandelen. Hiervoor gaan we stapsgewijs te werk:
Woordenschat verwerven op woordniveau (ICT-woorden) Is je kennis van het Frans eerder beperkt? Kan je moeilijk zinnen vormen? In de eerste 2 hoofdstukken krijg je een overzicht van de belangrijkste woorden in het Frans over de hardware en de software.
Woorden in zinnen gieten (ICT-zinnen) Kan je al op een eenvoudige manier met je klant communiceren, maar is je woordenschat over het onderwerp nog beperkt? In het derde hoofdstuk leer je specifieke zinnen binnen een ICT context. Je leert zinnen begrijpen en zelf zinnen vormen.
Woorden en zinnen in de context van een helpdesk (ICT-zinnen) Heb je een goed niveau voor Frans in het algemeen, maar niet binnen de context van een helpdesk? In het vierde hoofdstuk leer je woordenschat en zinnen om in die context te gebruiken.
Zinnen in een concrete context gebruiken via courante telefoongesprekken (ICT-assistentie) Heb je een goed niveau voor Frans? Dan leer je in het laatste onderdeel een volledig gesprek voeren met een Franstalige klant.
Je kan alles zelfstandig doornemen, al dan niet met de hulp van een coach.
Kies een locatie voor meer info en om de opleiding aan te vragen
Gebruik locatie toestaan!
Door toestemming te geven aan uw browser om uw locatie te kennen, kunnen wij automatisch uw afstand tot de verschillende opleidingslocaties berekenen.
Maak uw locatie bekendBewaar opleiding | |||||
---|---|---|---|---|---|
Online | Werkzoekende | Online Leren | VDAB E-leren | ||
Online | Werknemer | Online Leren | VDAB E-leren |