Beschrijving
Word je soms geconfronteerd met een kwade klant aan de telefoon? Wil je graag weten hoe je daar best op reageert?
In deze cursus leer je de kunst van klantgericht telefoneren en omgaan met agressie aan de telefoon. Zo verbeter je je communicatievaardigheden en haal je het beste uit elk gesprek.
Deze onderwerpen komen aan bod:
Hoe kan je succesvol telefoneren?
Waar ligt je tolerantiegrens?
Hoe ga je om met verbale agressie in een telefoongesprek?
Toelatingsvoorwaarden
Je hebt een laptop (of tablet) met internet nodig. Gebruik een recente browser voor een optimale leerervaring.
Planning en organisatie
Je bent niet verplicht het hele pakket te volgen. Je kan je beperken tot wat je direct nodig hebt.
Je bepaalt zelf waar en wanneer je leert. Via het internet heb je 24u op 24 toegang tot je cursus.
Praktische info
Contactinfo
Heb je een vraag over online leren? Ervaar je een technisch probleem met de online cursus? Vul dan dit formulier in.
Helemaal overtuigd?
Start de online opleidingOnline - Georganiseerd door VDAB
Cursuscode: C-AMI-213654 - Bekijk algemene opleidingspagina (code: O-AMI-801290)
Laatst gewijzigd op 28 januari 2025
Doelgroep
Werkzoekende
Je kan deze opleiding volgen als je werkzoekend bent.
Ook beschikbaar voor werknemer
Kostprijs
Deze opleiding is gratis.
Leervorm
Online leren
Je leert waar en wanneer je wil. De cursus staat online en je neemt hem zelfstandig door. Je kan bij een instructeur terecht met vragen.
Lesgever
VDAB E-leren
Lesplaats
Online