Franse gesprekken op de klantendienst
Omschrijving
In deze workshop leer je in het Frans met klanten praten over commerciële en financiële zaken.
Je beantwoordt vragen over producten, prijzen en leveringen en betalingen.
Je bespreekt de verkoopvoorwaarden en stelt alternatieve producten voor.
Je onderhandelt over onbetaalde facturen en stelt oplossingen voor bij achterstallige betalingen.
Je antwoordt op klachten en reikt oplossingen aan zodat je klant tevreden is.
Toelatingsvoorwaarden
Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig.
Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.
Je bent klantgericht en weet hoe je een telefoongesprek voert in het Frans. Je kan een klant begroeten, antwoorden op standaardvragen, de klant doorverwijzen en het gesprek afsluiten.
Heb je deze vaardigheden nog niet onder de knie? Neem dan vooraf de online cursussen Frans - klantgericht telefoneren en Omgaan met klanten door.
Kennis van commerciële woordenschat is ook een troef. Heb je deze kennis niet of wil je je kennis opfrissen? Volg de online cursus Frans mondelinge communicatie sales.
Om beter te kunnen inschatten of deze cursus bij je past, kan je vrijblijvend je voorkennis in kaart brengen. Vraag een online taaltest aan.
Waar en wanneer kan je deze workshop volgen?
Klik om de kolom "Leervorm" oplopend te sorteren
|
Klik om de kolom "Wanneer" aflopend te sorteren
|
Klik om de kolom "Organisator" oplopend te
sorteren
|
Klik om de kolom "Beschikbare plaatsen" oplopend te
sorteren
|
||
---|---|---|---|---|---|
Online | 10 december 2024 van 14:30 tot 16:00 | 14:30 - 16:00 van 14:30 tot 16:00 | VDAB | 10 |
|