Hulp nodig?

Franse gesprekken op de klantendienst

Omschrijving

In deze workshop leer je in het Frans met klanten praten over commerciële en financiële zaken.

Je beantwoordt vragen over producten, prijzen en leveringen en betalingen.  

Je bespreekt de verkoopvoorwaarden en stelt alternatieve producten voor.

Je onderhandelt over onbetaalde facturen en stelt oplossingen voor bij achterstallige betalingen.

Je antwoordt op klachten en reikt oplossingen aan zodat je klant tevreden is.

Toelatingsvoorwaarden

Om deze workshop te volgen, moet je je inschrijven. Hiervoor heb je een VDAB-account nodig.

Deze workshop is enkel geschikt voor gebruik op laptop en desktop.

Je bent klantgericht en weet hoe je een telefoongesprek voert in het Frans. Je kan een klant begroeten, antwoorden op standaardvragen, de klant doorverwijzen en het gesprek afsluiten. 

Heb je deze vaardigheden nog niet onder de knie? Neem dan vooraf de online cursussen Frans - klantgericht telefoneren en Omgaan met klanten door.

Kennis van commerciële woordenschat is ook een troef. Heb je deze kennis niet of wil je je kennis opfrissen? Volg de online cursus Frans mondelinge communicatie sales

Om beter te kunnen inschatten of deze cursus bij je past, kan je vrijblijvend je voorkennis in kaart brengen. Vraag een online taaltest aan.

Waar en wanneer?

Praktische informatie

Doelgroep

Werknemer of werkzoekende

Leervorm

Online

Kostprijs

Gratis

Duur

1 uur 30 min

Contactinfo

vdabworkshops@vdab.be

Waar en wanneer kan je deze workshop volgen?

Klik om de kolom "Leervorm" oplopend te sorteren
Klik om de kolom "Wanneer" aflopend te sorteren
 
Klik om de kolom "Organisator" oplopend te sorteren
Klik om de kolom "Beschikbare plaatsen" oplopend te sorteren
Online 10 december 2024 van 14:30 tot 16:00 14:30 - 16:00 van 14:30 tot 16:00 VDAB 10 (van 12)
Schrijf je in