Een klacht, een kans
Georganiseerd door VDAB
Opleidingscode: O-AMI-800836
Laatst gewijzigd op 15 februari 2025
Beschrijving
Word je soms geconfronteerd met een klant die klaagt? Wil je weten hoe je daar best mee omgaat?
In deze cursus leer je dat een klantgerichte houding en correct communiceren wonderen kan verrichten. Je krijgt inzicht in hoe je best reageert en vooral... hoe je tot een oplossing komt die een win-win is voor beide partijen.
Deze onderwerpen komen aan bod:
Wat is een klacht nu precies?
Wat is het belang van een klacht?
Wat is het verschil tussen terechte en onterechte klachten?
Hoe gebruik je de LEO-techniek om met een klacht om te gaan?
Bij het begin van de cursus kan je kiezen voor 'bediende', 'winkelverkoop' of 'chauffeur' (vrachtwagen- en buschauffeur). De tips zijn dezelfde, de oefeningen en voorbeelden zijn verschillend.
Kies een locatie voor meer info en om de opleiding aan te vragen
Gebruik locatie toestaan!
Door toestemming te geven aan uw browser om uw locatie te kennen, kunnen wij automatisch uw afstand tot de verschillende opleidingslocaties berekenen.
Maak uw locatie bekendBewaar opleiding | |||||
---|---|---|---|---|---|
Online | Werkzoekende | Online Leren | VDAB E-leren | ||
Online | Werknemer | Online Leren | VDAB E-leren |